zondag 20 oktober 2013

Holy Woly!

Lady Violet hield uitverkoop voor haar collectie Drops én Véronique Leysen bracht haar Nog een breiboek?! uit. Wat moet ik dan anders dan beginnen breien?? Ik heb het nog niet geprobeerd, maar met mijn naaimachine in de zetel, op een bankje in het park of bij de tandarts zitten ... Het lijkt me niet zo handig. Maar breinaalden, die kunnen overal mee naartoe! Het levert je bovendien sympathieke knipoogjes op ("Goed zo, de jeugd breit weer", zie ik die oudjes denken).
Voordeel van de naaimachine is dan wel weer dat de katten er niet mee aan de haal gaan zodra je even niet oplet ...



Dus nu wordt er tegen de sterren op gebreid. En met naalden van 9 tot 10 mm en dikke wol schiet dat lekker goed op. Manlief kan binnenkort goed gewatteerd naar buiten met zijn donkerblauwe sjaal en de kinders kunnen dra ook goedgemutst naar school. En tegen dan ben ik goed gerodeerd voor de kroon op mijn werk, a.k.a. de badcape uit Véroniques boek, met zaaaaalige (maar o zo dure) witte wol van Julija's Shop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Penny for your thoughts!