dinsdag 30 september 2014

Theo

Elliot is 8, dus ik moet er snel van profiteren om nog iets van Zonen 09 te maken, want de maatjes gaan maar tot 128.

Het werd deze Theo. Het was de bedoeling om er eentje met lange mouwen te maken, maar ik kwam net een ietsiepietsie stukje stof te kort. Dus werd het een versie met korte mouwtjes.

Ik ben niet zo tevreden over de combinatie van de stofjes. Het had wat meer pit mogen hebben, vind ik. De driehoekjes zijn ook groter dan de bedoeling was, maar dat op zich stoort me minder.




Het patroon zit heel goed in elkaar en laat veel ruimte voor leuke details.

Toch vind ik het redelijk veel werk, zeker als je regelmatig een hemdje wil maken. Ik denk dus dat Gingerbread hier net iets sneller boven zal worden gehaald.

2 opmerkingen:

Penny for your thoughts!