donderdag 27 november 2014

Lars van Zonen 09

Een paar weken geleden stortte ik me op patroon Lars van Zonen 09. Een fantastisch jasje in twee mogelijke uitvoeringen. Ik gebruikte een soort van joggingstof van Mis-en-Plis, besteld bij MonDepot. Voor de voering gebruikte ik borg. De contrasterende stof is gewoon de achterkant van de hoofdstof. Ik voerde de borst ook met wollen molton.

Het jasje is vaak blijven liggen op mijn naaitafel. Dat lag niet aan de instructies, integendeel, want die zijn alweer glashelder, zoals we gewoon zijn van Zonen 09. Ik maakte vergissingen, tornde erop los, zag het vaak niet meer zitten en gooide het jasje meerdere keren in de spreekwoordelijke ring.

Het is ondertussen af, maar het klikt niet echt tussen ons. De klittebandjes sluiten niet mooi aan, en omdat ze heel, heel stevig vastzitten durf ik ze niet meer los te maken uit schrik dat mijn stof scheurt. Dus nu sluit het jasje niet zo mooi.

Toch wou ik het delen met jullie, omdat ik zo tevreden was over de combinaties.

Wat jammer dat het niets is geworden tussen ons ...







4 opmerkingen:

  1. Het ziet er nochtans wondermooi uit.
    De stof ligt hier ook, en ik dacht ook aan Lars, maar dan eerder voor de binnenkant. Al moet ik dan nog op de perfecte match botsen voor de buitenkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonde dat de klik er niet is, want hij ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het er anders perfect uitzien, 't is inderdaad een mooie stoffen combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen

Penny for your thoughts!