vrijdag 3 februari 2017

Bijna Bazaar!

Bazaar telt af! Om negen uur morgenochtend openen wij onze deuren en mogen wij de eerste klanten verwelkomen.

Maar voor het zover is moe(s)t er nog veel gebeuren. Bazaar leek de voorbije dagen wel een mierennest! De 'rekkers' kwamen hun rekken vullen, er werden logo's opgehangen, kasten in elkaar gezet, er kwam iemand van de krant om foto's te maken, de eerste koffie werd geproefd en goedgekeurd ...

De vaste handelaars richtten hun eigen winkeltje in. De hoekjes die ik mocht inrichten, zijn die met de rekken die we per meter verhuren (eentje vooraan en eentje helemaal achteraan). We lieten ook houten blokken en een tafel maken. Ik heb dat enorm graag gedaan en heb spijt dat er niet meer in te richten viel. Maar we maken plannen voor een uitbreiding met een foodmarket, dus misschien kan ik me binnenkort nog eens uitleven!

Een paar sfeerfoto's van een paar dagjes die heel hectisch en bij momenten bijzonder stressy waren, maar de positieve energie was wel tastbaar. We hebben er zin in!











7 opmerkingen:

  1. Ik vind het een geweldig concept alleszins! Succes nog! Dat komt helemaal in orde. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch, ik zal er zijn. Succes! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat ziet er super uit! Veel succes! Maar dat komt zeker goed. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat. Als ik eens in die buurt kom, kom ik zeker een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gedaan! Ik ben er zooooo blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig. En zo jammer dat ik er niet geraak!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat ziet er fantastisch uit. Ik ga dus niet langskomen, want ik wil consuminderen en dat gaat daar niet lukken hé.

    BeantwoordenVerwijderen

Penny for your thoughts!